- 2004. a. septembris avati Rohuküla-Sviby vaheline laevaliin. Võeti arvesse teadlaste soovitusi ja rakendati need praktikasse. Esialgne plaan oli ühendada saared sillaga. Kuid miks see nii ei läinud ja kuidas on vormsilased rahul laevaliiniga, seda saate ise edasi kuulata. Harri Erman (Lääne maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna nõunik).
- Meresõiduohutuse tagamiseks rannasõidus on valminud määrus, kus sätestatakse kohalikus rannasõidus kasutatavate reisilaevade klassid, sõidupiirkonna ohutusnõuded, ohutustunnistuse vorm jne. Selle määruse täitmine võib kulutuda kuni 40 miljonit krooni maksumaksja raha. Rainer Henno (Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium).
- Eesti mereside võrk avastas, et kalalaevade meremehed ei oska kasutada merepääste sidevahendeid. RIKS (Riigi Infokommunikatsiooni Sihtasutus) pakub kalalaevadele üldiseks sidepidamiseks merepääste sagedusi, mis seisavad põhiliselt jõude. Avo-Rein Tereping (RIKS juhatuse liige).
- Saaremaal toimunud väikesadamate nõupäevadel olid hiidlased esindatud
6 4 vallaga. Just hiidlasi huvitas, et nad oma paadilautrid ja väikesadamad korda saaksid ega peaks takerduma juriidilistes asjaajamistes. Jaanus Vaik (Kõrgessaare vallavanem).
Meretunni saad omale tõmmata
SIIT.
2 Comments:
Mitte et sest midagi oleks, aga Hiiumaal on vaid 4 valda ja üks linn iseseisva jur. üksusena... Aga sadamaid tahetakse korda küll teha
Hmmm, peab siis Hubertile edasi ütlema, et tema andmed on vananenud.
Postita kommentaar
<< Home