Puksiiri Jupiter 6 kadumine vol. 3 / Missing tug Jupiter 6 vol. 3
Paistab, et teooria piraatide kohta hakkab rohkem ja rohkem vett pidama. Josh Lawrence, ühe puksiiri meeskonnaliikme vend, on võtnud ühendust Cape Argus toimetusega ning teatanud, et tal on alust arvata, et puksiir on röövitud piraatide poolt ning laevafirma omanikud peavad hetkel läbirääkimisi nendega. Puksiiri meeskond pidi veel elus olema.
Puksiir Jupiter 6 ajalugu:
1975 SEA HUSKY, 1980 CHAMBON ALIZE, 1982 REDOUBTABLE, 1990 BRITOIL 3, 1995 GERONIMO TWO, 2002 THESEUS, 2004 JUPITER 6
Tug/AHT/Supply
Registered: IMO 7391745 /(GBR)ON 363690 /(FRA)ON 532994S
299 GRT, 85 NRT, L39,93m(32,19), B10,14m, D4,611m(5,31) - fifi, salv.
2 4bl. cpp, bowthr. 300bhp, 2x diesel 4tew V16cyl B&W ALPHA type 16V23LU, 4690bhp total, sp 13,5kn, bp 65t
1975: Built by "Brodogradiliste Tito" at Mitrovica (YN 925)
1975 -xx/04: delivered to "R.B. Leasing Co" at London, mng "K/S Bugge Supply Ships III A/S"(Oscar Bugge) at Tonsberg (NOR) (GBR flag, ON 363690, c/s GURR)
1980: To "Cie Chambon Soc.Gén. De Remorquage et de Travaux Maritimes" at Marseille (FRA), renamed CHAMBON ALIZE (FRA flag, ON 532994S, c/s FPQV)
1982: To "Alexandra Marine Transportaion Ltd" at Liverpool, renamed REDOUBTABLE
(GBR flag, ON 363690, c/s GURR, 311 GRT, 86 NRT)
1990: To "Britoil Offshore Services Pte Ltd" at Singapore, renamed BRITOIL 3
1995: To "Transpacific Towage Inc" at Manila (PHL) (447 GRT, 134 NRT), renamed GERONIMO TWO (ON 000583, c/s DUA2441)
2000: To "Keppel Smit Transpacific Inc"
2002: To "Coloured Fin Ltd" at Chaguaramas, Trinidad (TTO), renamed THESEUS (TTO flag, c/s 9YFE)
2004: To "Jupiter Shipmanagement Inc" at Mumbai (IND), renamed JUPITER 6 (VCT flag, c/s J8B3049)
2004: still in service
Puksiir Jupiter 6 ajalugu:
1975 SEA HUSKY, 1980 CHAMBON ALIZE, 1982 REDOUBTABLE, 1990 BRITOIL 3, 1995 GERONIMO TWO, 2002 THESEUS, 2004 JUPITER 6
Tug/AHT/Supply
Registered: IMO 7391745 /(GBR)ON 363690 /(FRA)ON 532994S
299 GRT, 85 NRT, L39,93m(32,19), B10,14m, D4,611m(5,31) - fifi, salv.
2 4bl. cpp, bowthr. 300bhp, 2x diesel 4tew V16cyl B&W ALPHA type 16V23LU, 4690bhp total, sp 13,5kn, bp 65t
1975: Built by "Brodogradiliste Tito" at Mitrovica (YN 925)
1975 -xx/04: delivered to "R.B. Leasing Co" at London, mng "K/S Bugge Supply Ships III A/S"(Oscar Bugge) at Tonsberg (NOR) (GBR flag, ON 363690, c/s GURR)
1980: To "Cie Chambon Soc.Gén. De Remorquage et de Travaux Maritimes" at Marseille (FRA), renamed CHAMBON ALIZE (FRA flag, ON 532994S, c/s FPQV)
1982: To "Alexandra Marine Transportaion Ltd" at Liverpool, renamed REDOUBTABLE
(GBR flag, ON 363690, c/s GURR, 311 GRT, 86 NRT)
1990: To "Britoil Offshore Services Pte Ltd" at Singapore, renamed BRITOIL 3
1995: To "Transpacific Towage Inc" at Manila (PHL) (447 GRT, 134 NRT), renamed GERONIMO TWO (ON 000583, c/s DUA2441)
2000: To "Keppel Smit Transpacific Inc"
2002: To "Coloured Fin Ltd" at Chaguaramas, Trinidad (TTO), renamed THESEUS (TTO flag, c/s 9YFE)
2004: To "Jupiter Shipmanagement Inc" at Mumbai (IND), renamed JUPITER 6 (VCT flag, c/s J8B3049)
2004: still in service
6 Comments:
ghfggh
Ah et läbirääkimised käivad? Pantvangidraama… Huvitav, et maailma meedia selliseid asju ei kajasta. Mis see teistmoodi on, kui nt. Iraagis? Aga ega meremaailm maarottide ajakirjandust ei koti. Vaid siis hüppavad õhtulehe-sugused lehed püsti, kui kuskil reisikal inimene käbla käinud või ehmatusest püksid maha ehmatanud. Adumata, et merel kõigutabki ja vahel tonksitakse merepõhja. Juhtub asju nagu maa pealgi.
Tundubki kõige reaalseim variant. Ja see seletaks ka EPIRB'i müstika.
Selle loo vol.2 juures tekkis idee, et ehk piraadid tulid EPIRB'i aktiveerimise peale pisut hiljem kui oleks kohane olnud.
Mina mitte üksnes ei testi, vaid ütleen, et see on kõige asjalikum blogi, mida viimasel ajal olen kohanud: huvitavad teemad, hariv.
Tiiu, suur tänu meeldivate sõnade eest. Kahjuks paneb aeg oma piirangud ajaveebi arengule.
vaja kontrollida:)
Postita kommentaar
<< Home